2010-09-19
 14:20:39

Dålig uppdatering, I know..

Jag skäms över hur länge sedan jag skrev på min blogg, shame on me!!
Anyways, det har varit mycket sista tiden.. Anmälningar, möten osv, osv..
Ingenting jag vill skriva om i bloggen, det angår inte er, bara mina närmsta..
Nu låter jag kanske lite otrevlig, men det är verkligen inte menat så.. Promise!
Ska uppdatera lite med bilder senare ikväll, nu ska jag springa iväg och köpa bingolotter!
Jag & Sara ska vara tanter ikväll och spela bingolotto ^^ haha, lovar att uppdatera senare!

Sandra, är du nöjd nu när jag uppdaterat liiite iaf? ;)


Sandra
PUBLICERAT: 2010-09-19, 14:46:05 | URL: http://musikoffer.com

Nu är jag nöjd! ;) Nu fattas bara videoblogg! :D



KOMMENTERA DETTA INLÄGG:

« NAMN Spara info?

« E-POST (publiceras ej)

« URL

Kommentar: