2010-09-26
 23:07:02

my bad..

Sorry, uppdaterade inte sist iaf.. usch vad hemsk jag är..
Skolan tar mycket tid, och möten osv.. Anyways, min helg har varit toppen!
Lite alkohol, mycket vänner & självklart Sara också! <3
Har även hunnit färgat håret två gånger..
Från blondt till rött, från rött till svart..
Ångrar mig nu dessvärre, det blonda var bäst!
Nu ska jag slänga mig i sängen och försöka få lite sömn,
vilket det har varit dåligt med i helgen, riktigt dåligt..
Får se om jag smiter iväg till skolan imorgon, min hals dödar mig..
Och är otroligt förkyld, kan knappt andas.. Otrivin Menthol, my friend <3
Nu pratar jag bort mig också, men jag slänger in en bild på det svarta håret!
och även andra bilder!
Godnatt, puss!







blaaaack



äre helg så äre! haha, mongo bild.



Linnéa Cindy & jag.



KOMMENTERA DETTA INLÄGG:

« NAMN Spara info?

« E-POST (publiceras ej)

« URL

Kommentar: