2009-08-17
 21:07:49

Så trött på allt..

Yes, min dag har varit toppen! (: varit med Christian, sen åkte vi med mamma och käkade, ut i skogen en stund, sen tillbaks till Fjugesta, träffade Pungis och sen åkte vi med mamma till Emil.. Så vi tog en tur runt, bla Tångeråsa.. Och nu är jag äntligen hemma (: sitter här och tänker, och nu ska jag skriva av mig lite..


Tror du seriöst att jag inte bryr mig? Du har fel, det kan jag ju säga.. Du var min bästa vän, och man brukar bry sig om sina vänner, även om vi är osams så är det klart att jag bryr mig! Vi har gått igenom en massa saker som andra inte skulle klara, det betyder allt för mig! Och kommer alltid finnas i mina tankar och i mitt hjärta.. Jag kan inte ens beskriva alla våra dagar med ord, eller ens sitta här och skriva, det skulle bli en bok till slut.. Det känns iaf onödigt att sitta här och skriva, och att du säkert inte ens kommer läsa.. Men om du gör det, så vet du iaf..



KOMMENTERA DETTA INLÄGG:

« NAMN Spara info?

« E-POST (publiceras ej)

« URL

Kommentar: