2009-08-16
 20:39:09

Söndag.




Usch jag hatar söndagar! Finns verkligen ingenting att göra, så jag får sitta här.. Jag lagade iaf mat idag, ungstekt falukorv och eget gjort potatismos! (: gott var det, synd bara att halsen förstörde allt, jag fick dricka nyponsoppa ist.. Och som ni kanske förstår har jag blivit sjuk! Förkyld som bara fan och dessutom sjukt ont i halsen.. Men nu får jag verkligen försöka att inte bli allt för sjukt, vill gärna komma iväg till skolan på onsdag.. Blir nog bara ännu mer pinsamt om jag kommer veckan efter och så ska dom presentera mig.. Well, ska snart göra en milkshake.. Blåbär & jordgubbar, mums (: sen hoppas jag på att det finns nånting bra på tv, annars hyr jag en film.. Det ordnar sig alltid (: Jo, jag har skaffat ny blogg, eftersom den andra inte gick att logga in på.. Så nu hoppas jag på bättre lycka denna gång! (: Yeye, orkar inte sitta här längre, nu ska jag göra milkshake sen slänga mig på soffan glo på en film och sakna sönder babe som inte kommer förens på fredag :( hejsvejs.


Moster Z
PUBLICERAT: 2009-08-17, 11:55:55

Hey sweetie! D kommer gå kanon första dagen i skolan. Tänkte... ska ja baka tårta tills du fyller... Har en riktigt fin på g ;) ha ha ha haPuss



KOMMENTERA DETTA INLÄGG:

« NAMN Spara info?

« E-POST (publiceras ej)

« URL

Kommentar: