2009-11-23
 18:20:07

.

In the grace of your love, I writhe in pain
In 666 ways, I love you, and I hope you feel the same
I'm for you
I'm for you
I'm killing myself for your love and again, all is lost
In 777 ways, I love you 'til my death do us part


Kärlek till den låten!
H.I.M - For you.


Min dag har varit allmänt cp, varit på vårdcentralen, och har ett virus i kroppen, och det är bara att vänta ut sa dom.
SKIT! Pallar inte vara sjuk längre.. Och jag behöver närhet! Bara nån att kolla film med :( jag känner mig seriöst mest ensam i världen.. Jag låter som den mest patetiska människan på jorden, vilket jag inte är.. Känner bara så här när jag är sjuk.. Och dessutom funderar jag över vilket gymnasi jag ska gå.. Jag har kommit så långt som att jag ska antingen gå stylist eller hotell & restaurang.. Men VART?! Vill så gärna komma bort från äckel örebro igen! Hatar örebro, finns ingen värre stad än örebro! Bara massa skitsnack, man kommer aldrig ifrån det..
Nej nu ska jag alldeles straxt duscha, sen läsa eller kolla film (:


TJAOW.



KOMMENTERA DETTA INLÄGG:

« NAMN Spara info?

« E-POST (publiceras ej)

« URL

Kommentar: