2009-11-25
 17:28:51

.

Idag känner jag mig bättre, efter att bara ha slöat hela dagen, sjukt skönt att bara ta det riktigt lugnt! MEN, nu har jag sån ångest över att jag bara har legat hela dagen, så jag funderar på att dra med min kära hundar ut på en promenix.. Men det som suger med att bo på landet är att det är kolsvart och att man knappt har nånstans att gå :/ men ut och gå är ett måste nu känner jag! Och från och med 1:a december börjar jag gymma igen! Och det blir även sång lektioner snart igen, så jävla underbart att få börja igen, har verkligen saknat det.. Men ingen kan ersätta min gamla sånglärarinna.. Hon var så grym! Saknar henne verkligen :') och kan även passa på att säga mina nyårslöften. Träna 2-3 dagar i veckan, äta nyttigt, sluta röka, satsa allt på skolan & sysselsätta mina hundar mer.. Det kommer mer, säkert.. Men nu ska jag nog klä på mig lite kläder sen dra med hundskrällena på en tur!


felicia :)
PUBLICERAT: 2010-01-28, 19:05:50 | URL: http://blondicia.blogg.se/

fin blogg :)



KOMMENTERA DETTA INLÄGG:

« NAMN Spara info?

« E-POST (publiceras ej)

« URL

Kommentar: