2009-11-26
 13:36:14

.

Jag vill kunna bevisa att jag faktiskt kan sköta mig själv! Vad mer ska jag bevisa? Jag tvättar, jag städar, jag lagar mat, jag tar hand om mig själv tänker ekonomiskt.. Vad mer ska jag behöva bevisa? Jag är så sjukt trött på det här, jag kan inte välja den linjen jag vill gå på pga att jag inte orkar åka 4 olika bussar på morgonen, blir lite mkt att åka.. Men om jag väljer linjen uppe i hällefors får jag studentboende.. Men kul? Näe, jag vill ha en lägenhet! Jag har inte pengar till det, det är det enda som hindrar mig.. Jag vill kunna ha mina egna jul saker, eget kylskåp, eget skafferi, och eget badrum! Allt som bara är mitt, och att jag får vara ifred.. Det finns många 16 åringar som bor i egen lägenhet, tex min kompis får egen lägenhet nu i december.. Vad gör jag för fel? Varför kan inte jag också få bo själv, och göra vad jag själv vill, och när jag själv vill? Få välja den linjen jag vill..



KOMMENTERA DETTA INLÄGG:

« NAMN Spara info?

« E-POST (publiceras ej)

« URL

Kommentar: