2009-09-14
 23:25:06

Myskväll.

Jaha, idag var jag hemma.. Ovanligt.. Känner absolut inte för att gå till skolan.. Jag vill faktiskt helt ärligt inte.. Känner inte för att vara i en så stor klass, plus att jag ligger eftersom fan eftersom jag har varit sjuk.. Verkligen toppen (y) NOT! Så idag kom mamma och Anna (: vi fikade lite och sen satte Anna i löshår på Ida, det vart fint (: Sen åkte dom tillbaka till Fjugesta för att hämta Robins cross som ska vara här ute så att han kan få köra lite (: Är nog inte allt för populärt att åka i Fjugesta med en cross.. :P Yeye, sen drog jag med mamma på en åktur med fyrhjulingen, sen efter det Anna, och hon skrek och skrattade, galna människa! :P Haha, sen käkade vi lite mat, och sen försökte jag plugga lite, gick inge vidare kan jag ju säga.. Sen tickade  klockan iväg och klockan vart halv 9, så jag kilade ner och skärde iordning lite paprika, och mini morötter & dipp! Yummie (: Och klockan 9 var det ju premiär på "Svenska hollywoodfruar" BLÄÄ! Vilka människor! Usch.. Nej, nu ska jag ta och lägga mig, och skriva ett litet sms till älsklingen (:


muuums (:



KOMMENTERA DETTA INLÄGG:

« NAMN Spara info?

« E-POST (publiceras ej)

« URL

Kommentar: