2009-09-15
 21:44:17

Usch, fy & blä..

Jaha, min dag har inte varit ngt vidare.. Gick upp vid 6 och käkade frukost och gjorde mig iordning, fick skjuts av snälla Johan till skolan idag.. Men det har definitivt inte varit min dag idag, första lektionen matte, och jag fattade ingenting förens 5 minuter innan vi slutade typ ^^ andra lektionen SO och det gick åt hela helvetet.. Sista lektionen engelska, det vart bara att jag, anton & philip satt och pratade och lyssnade på musik :P jaja, sånt är livet ^^ senare vart det skoljoggen, jag vägrade för att jag inte vill ha bröstmuskel inflammation, är inte riktigt riktigt frisk än.. Sen vart det massa skit, så jag åkte hem.. Och nu har jag kört fyrhjuling med Robin hela dan i stortsett ^^ fett varmt :P så nu ska jag inte i duschen sen kolla på HELL´S KITCHEN! :D 






KOMMENTERA DETTA INLÄGG:

« NAMN Spara info?

« E-POST (publiceras ej)

« URL

Kommentar: