2009-09-03
 20:07:49

Usch&fy..

För mkt tankar som rullar runt i mitt huvud nu, hade det varit bättre om det varit som innan eller har jag det bättre nu? Och om hur mitt liv hade varit nu om jag hade gjort ett annat val? Dessa tankar dödar mig.. Jag kan inte sluta tänka heller, jag vill ha mitt svar, det jag har frågat om så länge.. Hur mkt jag än vill glömma så tillåter jag inte mig själv att glömma.. Jag hade det bra, iaf för stunden.. Det var verkligen underbart, jag glömde allt annat.. Jag levde för känslan, men en känsla kan man inte leva på, inte allt för länge, kanske för stunden.. Det här krossar mig totalt, att leva utan att få veta.. Utan att få svar på sin fråga.. Hade jag fått det bättre? Varför vart det så här? Förövrigt så mår jag skit dåligt, jag har fått hostmedicin med morfin utskrivet och nässpray med kortison (stavning).. Och jag känner mig ensam, jag är nog inte den enda som känner så när man är sjuk.. Nej, nu ska jag inte sitta här och deppa mer, nu ska jag lyssna på lite glad musik ist och försöka tänka på annat.. Lättare sagt än gjort.. Yeye, hejs (:



KOMMENTERA DETTA INLÄGG:

« NAMN Spara info?

« E-POST (publiceras ej)

« URL

Kommentar: