2010-04-12
 23:39:08

Hejsanhoppsan.

Har inte haft någon lust eller ork till att skriva här på bloggen, och är super trött nu, men kom på att jag måste skriva lite ändå.. Annars kan jag ju lika gärna ta bort bloggen.. Jag vet inte riktigt vad jag ska skriva med jag skriver av mig lite, och förväntar mig inte att någon ska förstå!

Allt känns så konstigt, att känna saker överhuvudtaget är en konstig grej.. Allt känns, hm.. Underbart men ändå fel på samma gång, den goda sidan säger åt mig att sätta stopp för det, och den onda sidan säger åt mig att njuta, vad är rätt och vad är fel? Vet inte riktigt vad jag ska bestämma mig för, eller om jag ska skita i att bestämma mig och bara fortsätta "leva".. Herr ångest har börjat knacka mig på axeln oftare på sista tiden, ibland vet jag inte ens vad jag har ångest över.. Hm.. Vissa dagar är svårare än andra, och vissa dagar är lättare än andra.. Och så kommer det vara hela livet! Nej nu ska jag lägga mig och läsa och komma på bättre tankar! Godnatt, sov så sött!

/ amanda.


Tack för att jag vet att du finns vid min sida, <3


gela
PUBLICERAT: 2010-04-13, 06:52:46

jag kommer alltid att finnas vid din sida, oavsett. det har jag lovar och jag håller det. love you babygirl.



KOMMENTERA DETTA INLÄGG:

« NAMN Spara info?

« E-POST (publiceras ej)

« URL

Kommentar: