2010-04-04
 21:40:33

Påsk osv..

Hejsanhoppsan, detta kanske blir ett långt inlägg men jaja ^^

Min helg har varit toppen, varit med Anciue nästan hela helgen, förutom när hon drog till Elmia över dagen.. Så på lördag morgonen gick jag till Fjugesta, as skönt med en promenad i detta underbara väder! Sedan gick jag och träffade mamma och vi käkade lite pizza ute i det underbara vädret! Satt & pratade och hade jätte mysigt.. Vi gick även och hälsade på Björn, som nu har min gamla vovve.. Skönt att se att han har det bra, och att han trivs.. Vi gick ut en sväng med vovven också, lika sprallig som vanligt.. Efter ett tag lämnade vi Cash som vovven heter till Björn igen.. Och mamma skulle åka hem, så jag gick till Peter och Tyrone och pratade och umgicks lite med dom, allt för länge sedan det hände! Tack för en trevlig dag pojks! ♥

Idag så var vi hemma hos Anciue, och hade jätte mysigt, titta film, grillade osv.. En slapp dag helt enkelt.. Som verkligen behövdes, att bara ta det lugnt.. Vilket vi säkert inte gjort på, hm.. Två veckor?! Haha, shit! Är iaf överlycklig över att jag fått tillbaka kontakten med Anciue, hon är bäst verkligen ♥ och allt tid med henne är verkligen välbehövlig för psyket! Haha, och vi sattsar på 6pack i sommar, eftersom vi jämt skrattar lär det inte bli svårt? :) haha! Och nu sitter jag här och funderar, har precis käkat sallad och ska nog städa lite på rummet ^^  fyf*n vad det ser ut här just nu! J*vla kläder att vara överallt ^^ nej, nu ska jag sätta igång! Puss på er! ♥


Det känns helt annorlunda, det känns faktiskt bra att vara utan dig!




Det är du & jag mot världen! Jag står alltid vid din sida, oavsett vad som än händer!
Jag låter ingenting komma emellan oss igen! Jag älskar dig! ♥



KOMMENTERA DETTA INLÄGG:

« NAMN Spara info?

« E-POST (publiceras ej)

« URL

Kommentar: