2010-04-19
 00:09:09

tankar.

ur mina tankar kommer du aldrig försvinna

ALDRIG.

 

Jag slänger inte bort allting, som om det vore skräp.

Och jag kommer aldrig någonsin ångra något som fått mig att le.

 

En idiot har jag varit, allt för många gånger. Det är lätt att vara efterklok och titta efter hur man egentligen känner. Misstag gör alla, även om jag kanske gjort fler än andra. Men som sagt, man är inte mer än människa. Jag tror att du läser det här, och jag hoppas att du känner dig träffad. För du vet att det är dig jag pratar om. Det här är inget sett att be om förlåtelse för, det skulle jag aldrig göra genom internet. Det här är mer en beklagelse, att jag visar att jag hade kunnat tänkt längre och aldrig sårat dig. Jag har inte bara sårat dig, jag har sårat mig själv också. Det kanske låter dumt men så är det. Jag sårade dig, du lämnade mig och då vart jag sårad. Som sagt, det är lätt att vara efterklok.

 

Sorry, var tvungen att skriva av mig lite..



KOMMENTERA DETTA INLÄGG:

« NAMN Spara info?

« E-POST (publiceras ej)

« URL

Kommentar: