2010-04-18
 23:22:17

Underbar helg!

Fredag : Var med Vici från i torsdags, pluggade hela dagen från 16.00 till 00.00 typ.. Ja, ibland måste man! Sedan på fredagen jobbade vi hela kvällen, från 17.30 till 00.30 typ.. Sprang och plockade fram mat, in med det som va slut och ut med nytt så vi hade att göra hela kvällen, tills Vicis morbror som är trollkarl skulle trolla.. Då fick vi sitta lugnt i ungefär en timme.. Anyways, va skit trött när jag kom hem så hann inte ens läsa innan jag somnade.. Helt sjukt..
Lördag : Åkte till karlskoga och umgicks med Robin & Anthon :) Spelade wii, något dansspel :) jag och Anthon hade himla roligt! Och det va extra kul att se Robin dansa! Vi grillade iaf under kvällen, och Robin & Anthon drack några öl. Himla trevligt. Henke & Viktor, tror jag han heter tittade förbi en sväng, det gjorde även Kajsa, Sara & Johanna. Dom stannade inte så länge, va där i kanske 45 minuter.. Många som ringde och tjatade på stackars Kajsa som va chaufför.. :P Och idag har jag inte gjort någonting! Vi åkte från Karlskoga vid 5 halv 6 så åkte hem till Sandra och var där en stund och sedan åkte jag hem.. Kollat lite tv, pluggat och ska nu läsa.. Lovely! :) Hoppas ni har haft en underbar helg precis som jag! :)
nattinatt!




Glömde säga att jag träffade mamma en sväng igår också innan jag åkte till Karlskoga!



KOMMENTERA DETTA INLÄGG:

« NAMN Spara info?

« E-POST (publiceras ej)

« URL

Kommentar: