2010-04-21
 22:31:03

upp&ner, ner&upp.

Kan ju inte ställa frågorna till dig så ställer frågorna till bloggen..

Jag vet att jag gjort dig illa, men varför lät du mig inte förklara hur det var? Du vet fortfarande inte hela sanningen.. Och att slänga iväg så mkt minnen, och så mkt tid som vi tillbringat tillsammans som skräp? Men det är väl det enda jag är värd antar jag.. Jag förtjänar verkligen att få uppleva denna smärta, jag märker iaf att jag lever då.. Jag har inte känt mig levande på en månad nu.. När ångesten kommer och knackar på axeln känner jag att jag lever.. Och då hör jag din röst i huvet, alla dessa ord.. Smärtan kanske är bra? Alla ord som sliter mig i slamsor, kanske också är bra? Släng som skräp om det verkligen är vad du vill? Men ge mig iaf ett svar.. Så svårt är det inte?



KOMMENTERA DETTA INLÄGG:

« NAMN Spara info?

« E-POST (publiceras ej)

« URL

Kommentar: