2010-02-19
 11:47:45

Booooring..

Sovit hos moster & kusinerna inatt, mysigt. Vart väckt klockan 6, och låg och halv sov fram till halv 8. Sedan gick jag och lämnade Pontuz, ska även hämta han klockan halv 2. Nu hoppas jag att min kära moster snart stiger upp. Hon har jobbat natt så kommer säkert sova 1 timme till. Ska iaf försöka få henne till att färga mitt hår senare. Ska nog äta frukost snart, har inte gjort det ännu eftersom jag har väldigt svårt för att äta på morgonen. Och ikväll ska vi även åka till Richard som fyller 20 år imorgon. Det är min mammas kusin, dom skulle ha kalas för släkten idag. Och det ska bli riktigt kul, har inte träffat dom på 5-6 år. Så hoppas jag att mamma ska följa med :) nej nu ska jag iaf käka lite, sen springa ner och handla hårfärg! :) skriver mer sen, och ska försöka få med mig kameran ikv!


Så söt är jag just nu! Sitter med min kusins nalle puh täcke och myser med datorn och top model!


Sandra
PUBLICERAT: 2010-02-19, 11:57:11 | URL: http://musikoffer.com

Hoppas ni får det trevligt ikväll! =)


Hanna
PUBLICERAT: 2010-02-19, 13:39:13 | URL: http://hkmm.blogg.se/

Fin blogg du har ! :)



KOMMENTERA DETTA INLÄGG:

« NAMN Spara info?

« E-POST (publiceras ej)

« URL

Kommentar: