2010-02-16
 10:05:54

Måndag & jag är pigg!

Gud vad skönt att vara pigg på en måndag då jag brukar vara som tröttast :) härligt väder ute, men det går inte att vara ute för det är ju svin kallt! Well, steg upp vid tio i 7 imorse, gjorde mig iordning lite, OCH han till och med äta frukost ;) vilket jag sällan brukar hinna med.. Jag ska snart ut med hundarna en sväng, och sedan åka och handla mat åt dom små liven.. Eller små kan jag inte kalla dom.. Anyways, är sjukt sugen att åka till ett gammalt nedlagt mentalsjukhus! Jag, Sandra & Jonas pratade om detta i förrgår, skulle vara otroligt intressant, men ändå lite små läskigt.. Sjukt kul tror jag det skulle vara iaf, men då ska man ju såklart vara några stycken, Sandra & Jonas får jag säkert med mig, eller har jag fel? :) Robin kanske? Haha, vi får se..





Västra marks gamla mentalsjukhus i Örebro.


Sandra
PUBLICERAT: 2010-02-16, 16:40:24 | URL: http://musikoffer.com

Mig får du helt klart med dig i alla fall!

Skulle vara askul att åka och kika och ta kort. :D



KOMMENTERA DETTA INLÄGG:

« NAMN Spara info?

« E-POST (publiceras ej)

« URL

Kommentar: