2010-02-14
 23:19:23

Saknar..

Jag saknar mitt liv.. Skolan tar kål på mig, och jag har lagt allt på skolan, jag har inte ens gett Anton tid?! Det är verkligen inte min stil, så nu tänker jag inte plugga lika hårt.. Tar jag allt i vanlig takt så hinner jag klart ändå.. Jag behöver inte plugga ihjäl mig för att hinna allt! Går till skolan även fast jag är sjuk, även fast jag mår skit, och psyket inte är stadigt, ska det vara så? Nej! Så ska det inte vara.. Jag & Anton har även gjort slut, vilket gör mig otroligt ledsen.. Förstår faktiskt inte själv hur man kan älska en person så mycket som jag älskar han.. Tänker inte skriva om varför vi har gjort slut osv, berättar det bara för dom närmsta, och ni andra som är nyfikna får tyvärr inte veta :) det är för privat för att skriva ut i bloggen.. Men har ni andra frågor är det bara ni slänger in en kommentar så ska jag försöka svara så fort som möjligt! Ska duscha nu, sen försöka sova..



Glöm aldrig att jag älskar dig..



KOMMENTERA DETTA INLÄGG:

« NAMN Spara info?

« E-POST (publiceras ej)

« URL

Kommentar: