2010-01-10
 22:23:14

.

Idag mår jag inge vidare, mår faktiskt sjukt jävla dåligt.. Men jag tänker inte sitta här och skriva om hur dåligt jag mår utan jag tänker bara skriva av mig lite allmänt, lite av varje.. Har haft en otroligt bra jullov.. Men det va inte tillräckligt långt, vill absolut inte tillbaka till praktiken, men skolan kan jag gärna gå till.. Sista rycket nu för att komma in på gymnasiet! Får se hur det går, har inga slutbetyg från 9:an, nothing! Har umgåtts en hel del med Max, har alltid lika kul med han.. Och i fredas så var vi hos Micke, en riktigt trevlig fredag för en gångs skull.. Fredagar brukar inte vara min favoritdag.. Börjar skolan kl 8 och slutar 11, sen är man helt slut på kvällen för att man har gått upp tidigt.. Kom iaf hem idag från Max, sov där hela helgen.. Och nu är jag trött, så ska snart lägga mig och läsa eller kolla film.. Har inte riktigt bestämt mig än..

Låten har gjort min dag <3




KOMMENTERA DETTA INLÄGG:

« NAMN Spara info?

« E-POST (publiceras ej)

« URL

Kommentar: