2010-03-03
 10:12:11

dålig start, bra slut?

Missade bussen till skolan, verkligen toppen.. NOT! Åh, trött jag blir.. Hade jag gått ut en minut tidigare hade det aldrig hänt.. Jag måste ju plugga! Har inte pluggat nånting nu på sportlovet, och det har ju varit för jävla skönt! Dock inte alls bra för mig, men ibland måste man ta sig tid och vila upp sig! Senare ska jag iväg och träffa Jonas, (Pungis) var säkert två år sen eller nånting jag träffade han senast.. Har saknar han verkligen.. Och alla ni som tycker illa om han eller snackar skit om han, ni känner han inte.. Den Jonas som jag känner är världens snällaste och omtänksammaste människa jag nånsin har träffat, så ni som säger eller tror att ni känner han gör verkligen inte det.. Han är dessutom inte samma människa som han var för några år sen, både han och jag har förändrats..
Och att polisen fortfarande trakasserar han är ju bara otroligt löjligt och pinsamt för både Jonas & polisen.. Liksom kunna stoppa honom mitt på stan bara för att han går där? Jag menar.. Varför? Han har väl förfan rätt till att gå på stan! Usch vilka människor det finns.. Nu ska jag göra mig iordning lite till, hann ju inte allt.. Och hoppas på att Johan kommer hem snart så jag kan få komma till skolan!


Skriver mer sen, puss.


Minnie
PUBLICERAT: 2010-03-03, 19:21:17 | URL: http://www.minnies.se

Hej! Jag kör en bloggdiskussion där jag undrar vem allas favoritbloggare är och varför, blir superglad om du vill delta i diskussionen.



Kram Minnie



KOMMENTERA DETTA INLÄGG:

« NAMN Spara info?

« E-POST (publiceras ej)

« URL

Kommentar: