2010-03-31
 22:52:59

Don´t really understand..

Förstår inte hur något som var så rätt kan kännas så fel? Att misstag förstör kärleken är en sak, men att den klipper alla band är en ska jag verkligen inte förstår.. Att sluta prata, att ingenting finns kvar? Nästan ett år av kärlek och allt gick upp i rök? Jag förstår besvikelsen och ilskan, absolut.. Men att inte kunna prata med varandra, att inte ens kunna försöka prata med varandra? Jag förstår verkligen inte..

Ingen skola för mig idag inte, läraren va sjuk, och då vägrade jag gå till skolan, får ändå inget gjort när hon inte är där.. Så sov otroligt länge idag, behövdes verkligen! Och känner mig trött nu också så den sömnen gjorde ingenting! Och läste även ut min bok igår, så har inget att läsa ikväll så får nog ta en tripp till Maxi imorgon och handla 5:e boken! Eller kanske tar det efter helgen? Har ändå planerat saker nästan hela helgen, så behöver inte åka till kumla i onödan ^^ haha. Har gjort allting klart för kvällen! Duschat, fixat allt med ansiktsprodukterna, tvättat löshåret och kollat andra avenyn. Så snart ska jag gå och lägga mig så jag kommer upp i tid imorgon! :) Hoppas ni har haft en toppen dag!

Godnatt, puss.



Så himla skönt att vi har fått tillbaka kontaken igen gumman,
nu är det precis som förr! Du & jag mot världen!
Jag älskar dig obeskrivligt mkt! ♥



KOMMENTERA DETTA INLÄGG:

« NAMN Spara info?

« E-POST (publiceras ej)

« URL

Kommentar: