2010-03-14
 15:14:11

Fix&trix.

Sitter med moster och fixar lite papper, och vaknade idag och ögat var helt svullet :O vet inte vad som hänt..
Men är iaf på jätte bra humör idag! För en bekant till Ida (min moster) bjöd hem mig till henne för att få rida!
Åh, är super glad! Och längtar nu också tills jag får åka till Fia och träffa Rutisen igen (: och jag saknar Sandra
något otroligt! Inte träffat henne på ungefär 2 veckor! :( men hoppas att vi ses snart! Nu ska jag springa ner och ta mig ännu en kopp kaffe och fortsätta med papprena och sedan åka till morfars grav.. Bilder kommer senare, kanske träffar Becca där också :) hoppas det! Skriver mer senare!

Puss, ha en trevlig dag! ♥


Rutisen som jag kallar henne, men som hon heter
" Rena Rama Rut"


Fia
PUBLICERAT: 2010-03-15, 16:08:49 | URL: http://isonstar.blogg.se/

Gud vad kul att du kanske ska rida =)!!. Det får du berätta om hur det gått, och var beredd på träningsvärk i ljumskarna =D haha.

Självklart får du komma hit och träffa lilla Rut igen, då får du även träffa Ari, hennes kille =). Kanske du vill rida då, vi kan alltid gå en sväng iaf =).



Har lämnat Visible grejerna till Sandra nu, en del har jag använt lite grand av, men du får titta på vad du vill ha annars släng eller ge bort =).

Kram


Sandra
PUBLICERAT: 2010-03-16, 18:32:06 | URL: http://musikoffer.com

Saknar dig med, stumpan!

Men du kommer ju om en stund, hoppas jag! <3



KOMMENTERA DETTA INLÄGG:

« NAMN Spara info?

« E-POST (publiceras ej)

« URL

Kommentar: