2010-03-08
 20:25:07

Frågor och svar..

Fick en fråga om hur jag fick mitt hår blondt, så snabbt och enkelt..

Jag började med att slinga håret. Och då använde jag Jane Hellen Mood "Ultrablond" gjorde två slingningar.

Sedan lade jag i en förpackning med blek medel också från Jane Hellen, och denna gång solblond!

Tredje gången ett till blekningsmedel från Jane Hellen, fast då vart det "Ultrablond" precis som slingmedlet!

Och håret va ju lite gult & orange på visa ställen, och då använde jag "väteperoxid" skit bra!
Sliter inte alls lika mkt på håret, och finns att köpa på apoteket, kostar runt 50 lappen skulle jag tro!
Resultatet syns efter ett par gånger när man använt det..
Svårt är det att blondera håret, men vem har sagt att det är lätt?





Och resultatet vart så här!


felicia
PUBLICERAT: 2010-03-08, 20:33:20 | URL: http://feliciasmeds.blogg.se/

sv: jaa, jag antar att det går till det mesta :)

kram!



KOMMENTERA DETTA INLÄGG:

« NAMN Spara info?

« E-POST (publiceras ej)

« URL

Kommentar: