2010-03-01
 11:58:34

Fyfan..

Soc ringde nyss, har fått en anmälan från min läkare när jag var där sist.. Hon tyckte jag va otrevlig osv.. Men inte konstigt när man får fel medicin, och har fått reda på att levern är förstorad och sedan bli nästan tvingad till att ta blodprov?! Blir så jävla arg! Så nu tänker jag byta läkare, tänker inte gå till denna som jag har för tillfället! Allmänt grinig idag är jag också.. Vart ingen vidare bra morgon, vaknade sur och grinig och sedan kom inte bussen så jag kom inte till praktiken idag! Kanske va lika bra det? Nej, nog prata om mina bekymmer! Nu ska jag iväg och hjälpa mamma och flytta. Och hur har eran dag varit? :) hoppas eran har varit bättre än min! Skriver mer sen.



19 dagar kvar tills jag träffar min gullunge!
Jag saknar dig moggebigge! <3


felicia
PUBLICERAT: 2010-03-02, 16:24:33 | URL: http://feliciasmeds.blogg.se/

Sv: Tack! :) jag ska försöka att få ihop så att jag kan gymma lite då och då, jag letar för fullt. Skulle verkligen behöva det :)



tack för dom fina orden, värmer att höra! alltid skönt att bli mer eller mindre peppad. Kramar! <3



KOMMENTERA DETTA INLÄGG:

« NAMN Spara info?

« E-POST (publiceras ej)

« URL

Kommentar: