2010-03-21
 23:01:08

Jag talar ut.

Är väldigt besviken.. Har haft en otroligt dålig helg.. Så kommer skriva av mig lite nu..



Varför? Även om man är tillsammans med någon så kan man hålla sig ifrån varandra, tycker iaf jag.. Man behöver inte slita och klänga på varandra hela tiden.. Sure, om man har behov osv visst att det är svårt att undvika sina behov, men i vissa sammanhang får man faktiskt ta tag i behovet/problemet.. Det är inte samma sak som om en rökare inte får cigaretter.. Jag anser iaf att man kan hålla sig ifrån varandra om man är i sällskap av en vän som ska stanna hela helgen, och inte muta vännen senare på kvällen med två cider för att lämna paret ifred i 20 minuter.. Hur kan en vän bete sig så? Och slänga massa skit ur sig saker som den totalt missuppfattat och säga att ens vän är känslokall och elak mot hennes flickvän? Sedan säga att vännen inte får komma och hämta sina grejer, eller ens visa sig där. Kan inte ens kalla det för vän, isf är man blind!



Åkte iaf hem från Borlänge igår, min kära pojkvän pratade med mig en lång stund medan jag väntade på min skjuts. Så stort tack till dig baby! Kom hem runt två inatt, så slocknade på en gång. Hann inte ens skriva ett godnatt sms till min pojkvän, skäms lite.. Fast å andra sidan brukar jag aldrig hinna säga godnatt.. Vi kan skriva lite sms på kvällen och prata om massa saker, sedan kan jag bara somna ifrån allt.. Även om jag håller på att skriva ett sms så kan jag somna.. Lite pinsamt faktiskt.. Och idag vaknade jag jätte sent faktiskt, gick upp vid halv ett idag.. Men förtjänade nog den sömnen eftersom jag inte sovit på 2 dygn.. Iaf så gick jag ner och gjorde lite frukost, och sedan gick jag upp på mitt rum igen och kollade en film och läste en liten stund efter.. Vi åkte sedan och handlade lite inför kvällen, tacos & min favorit tårta "Schwarzwald" från frödinge! Mums! Vi tittade även på en film, som jag redan sett hundratals gånger.. "New moon" gråter varje gång även fast jag vet vad som händer, typiskt mig.. Så har haft en skön dag/kväll med en underbar bok, godmat & en bra film! Nu ska jag lägga mig att läsa sedan sova, jag har blivit kallad boknarkoman på sista tiden! Haha, men läsa är bra, det mår man bra av. Har praktik imorgon så får se om jag orkar pallra mig upp ur sängen och ha ett strålande humör trotts att jag blivit sjuk igen.. Får hoppas det går över!



Hoppas ni andra har haft en förövrigt bra helg, och dag! Skriver mer imorgon. Nattinatt!



Du är mer än jag förtjänar, tack för allt du har gjort och gör för mig.



Sandra
PUBLICERAT: 2010-03-22, 10:22:14 | URL: http://musikoffer.com

Trist att din helg inte blev direkt jättebra! :(



KOMMENTERA DETTA INLÄGG:

« NAMN Spara info?

« E-POST (publiceras ej)

« URL

Kommentar: