2010-03-02
 23:56:50

Nestämd..

Jag har inte riktigt varit mig själv på ett tag, beroende på olika saker.. Mkt beror på mig själv också..
Vet inte vart jag tog vägen där ett tag, men nu börjar jag känna igen mig själv igen..
Och jag va alltid mig själv när jag va med dig, jag har aldrig försökt vara någon annan jag inte är..
Med dig kände jag mig äkta och älskad för en gångs skull.. Den kärlek du har gett mig har jag aldrig känt förut..
Allt med dig va så speciellt, så underbart.. Jag är på väg att hitta tillbaks till mig själv, jag vet att jag klarar det!


Kände för att skriva av mig lite tankar och känslor.. Ska sova nu, upp till skolan imorgon!

Sleep tight! ;*


Anonym
PUBLICERAT: 2010-03-03, 01:49:22 | URL: http://lindaenander.devote.se/

älskade gumman, det är klart att du klarar av det. vet inte vad det handlar om men gissar på att det är killen :/. finns alltid här om du vill prata ut <3<3


Sandra
PUBLICERAT: 2010-03-03, 09:07:34 | URL: http://musikoffer.com

Finns också här, om du vill prata! <3



KOMMENTERA DETTA INLÄGG:

« NAMN Spara info?

« E-POST (publiceras ej)

« URL

Kommentar: