2010-03-24
 22:48:15

Nya tag..

Yes, här och nu börjar mitt nya liv! Och det innebär..

* Sudda ut människor ur mitt liv som jag anser inte är bra för mig.
* Tänka mer positivt.
* Skippa skitsnacket.
* Äta nyttigare!
* Äta mindre godis.
* Bli av med mitt cola beroende. (Ett måste)
* Träna & springa mkt mkt mer!
* Sluta röka (försöka går ju)
* Umgås mkt mer med familj och vänner. (Ett måste enligt mig själv!)
* Bara bry mig om mitt eget liv.


Där är några av punkterna som ska börjas med här och nu!
Riktigt stolt över mig själv som tagit detta beslut :)

Och påtal om att äta mindre godis och sluta dricka cola har jag kommit på ngt som är mkt godare och mkt mer hälsosamt! Tex, nötter ist för godis & kolsyrat vatten, eller vanligt vatten ist för cola det är ju helt otroligt gott!
Yes, nu börjas det.. Eller efter jag druckit upp min cola! :P Haha. Nu ska jag lägga mig och läsa min underbara älskade bok, och sedan pallra mig upp om några timmar och gå till skolan! Lovely! :)


Skriver mer imorgon sötisar! Godnatt, puss.


Sandra
PUBLICERAT: 2010-03-25, 09:53:02 | URL: http://musikoffer.com

Håller tummarna för att detta skall fungera för dig. Jag måste också sluta äta så mycket godis. :P


sarahlynea
PUBLICERAT: 2010-03-27, 15:47:15 | URL: http://sarahsundberg.blogg.se/

om du verkligen bestämmer dig så kan du sluta röka! :)



KOMMENTERA DETTA INLÄGG:

« NAMN Spara info?

« E-POST (publiceras ej)

« URL

Kommentar: