2010-03-02
 18:41:43

Ska till mammi snart! ♥

Trött :( ska snart åka till mammi ♥ ska bara bränna ut en skiva och en film åt henne först.. Skriver nog mer sen, lovar inget! Men kan berätta om min dag först innan jag drar! Jag vaknade imorse, och kände ingen ork till nånting.. Så gick inte till min praktik, är en riktig skit dag idag. Enligt mig alltså! Sedan vart vi uppbjudna till våra grannar, och han är präst. Vart bjudna på kaffe och kakor och pratade om allt från himmel till jord. Kom nyss hem, så nu vill jag åka till mammi! Hur har eran dag varit?

Försöker skriva mer senare!


Sandra
PUBLICERAT: 2010-03-02, 21:24:55 | URL: http://musikoffer.com

Min dag har varit slö.. För slö! :(

Skitdag även här..



KOMMENTERA DETTA INLÄGG:

« NAMN Spara info?

« E-POST (publiceras ej)

« URL

Kommentar: