2010-03-22
 16:54:10

Slit mig i trasor dagen.

Yes, ni ser.. Mår inge vidare idag, har jätte ont i halsen och feber.. Ena stunden fryser jag och andra stunden känns det som att jag ska svettas ihjäl.. Puh.. Min kära moster åkte upp till Sthlm imorse och kommer hem ikväll som tur är. Och idag så har jag fått reda på en liten sak, men som jag inte kommer avslöja ännu förens allt är klart, det kanske inte ens blir någonting :) men hoppas kan man ju göra! Iaf nu vill jag bara ha närhet och någon som tycker synd om mig, helst skulle jag vilja ha min underbara pojkvän här som kunde ligga brevid och tycka synd om mig. Haha, har bara legat och kollat film heeeela dagen, vaknade typ vid 10 och sedan dess har jag bara legat i min super sköna säng och kollat film.. Men nu ska jag ta tag i lite på mitt rum, ser ut som en bombnedslag, så ska göra det lite cozy här inne med tända ljus och några bra filmer.. Hoppas er dag har varit bättre och inte alls lika slö som min! :) skriver mer senare när jag städat osv!

Ha en fortsatt bra dag, puss.




Saknar sommaren!


Sandra
PUBLICERAT: 2010-03-22, 17:44:56 | URL: http://musikoffer.com

Jag vill veta!! :P Nu blev jag nyfiken!!! :P


Sofia Werlin - viktminskingsbloggen
PUBLICERAT: 2010-03-22, 19:07:51 | URL: http://sofija.blogg.se/

Hoppas att din måndag har varit bra hittills :)



KOMMENTERA DETTA INLÄGG:

« NAMN Spara info?

« E-POST (publiceras ej)

« URL

Kommentar: