2010-05-04
 14:31:24

i'm tired of this.

Klaga inte på min stavning, just nu är jag väldigt upprörd så jag vet inte hur detta inlägg kommer att se ut..

Jag är trött på lögner och svek, jag är trött på skitsnack och allt annat som handlar om att gå bakom ryggen på någon.. Jag är så j*vla arg rent utsagt! Du ska kalla dig för min vän? Går man bakom ryggen så sina vänner? Svaret är nej.. Vad har du för anledning till att få säga massa saker som inte stämmer? Att försöka få andra folk att tycka illa om mig genom att säga hur jag var förut, jag är inte den personen längre.. Tur att vissa människor vill få en egen uppfattning av folks personlighet.. Jag är så j*vla besviken! Kallar mig din bästa vän och hit och dit sen går du och säger allt detta? Fy vad hemska personer det finns, och också hur man kan vara så himla falsk, och ha en dubbelmoral som inte ens svin har.. Skriver mer sen när jag inte är så arg..


Hoppas ni har en underbar dag! <3


Mozter
PUBLICERAT: 2010-05-04, 16:15:24

Denna person är inte värd att få bli kallad din vän !! Älskar dig <3


Sandra
PUBLICERAT: 2010-05-04, 19:14:21 | URL: http://musikoffer.com

Håller med Mozter.. Det är han/hon verkligen inte.

Vad har hänt? :( Kram <3


Ida
PUBLICERAT: 2010-05-04, 20:34:45

Ja håller på föregående talare. De är bra att andra vill få en egen uppfattning av vem du verkligen är, så ser de vilken underbar tjej de finns i dig.

Stå på dig nu.

Puss Puss Älskar dig <3



KOMMENTERA DETTA INLÄGG:

« NAMN Spara info?

« E-POST (publiceras ej)

« URL

Kommentar: