2010-05-05
 00:28:42

mitt tålamod är likamed noll..


Ungefär så här kan jag beskriva min dag, allt har "spruckit".. Kan verkligen inte förstå hur f*n du tänker? Inte ens kunna erkänna, utan ist be folk hålla k*ften och inte säga något till mig? Herregud, vi är f*n inte 5 år längre! Snacka skit, visst, men stå då för konsekvenserna också! Istället för att neka och böna och be mig att tro dig och att du inte vill vara osams med mig.. Jag förstår verkligen inte hur folk kan vara så j*vla omogna!


Och har läst en hel del bloggar idag, och herregud säger jag bara.. Hur orkar dom? Haha, Kissie är en överredigerad plast docka med ruttna tuttar, ankläppar och även hon har lite kött på magen.. Såg oredigerade bilder idag, hon har faktiskt mage hon med.. Och så skriver hon att alla är tjocka? Gah, blir nog galen snart..

Nej, nu ska jag dra mig till sängs och läsa, det enda som lugnar nerverna ;D

godnatt, puss


Sandra
PUBLICERAT: 2010-05-05, 11:47:07 | URL: http://musikoffer.com

Trist med "vänner" som sviker.. :(

Krama



KOMMENTERA DETTA INLÄGG:

« NAMN Spara info?

« E-POST (publiceras ej)

« URL

Kommentar: